Saturday, February 19, 2011

Hari ke-4:Masa-masa penuh mencabar

Hari ni cuti, biasalah duduk lepak sajelah kat rumah.Kalau ikutkan banyak kerja nak buat, tempat nak pergi, tapi apa yang aku buat tidur sepanjang hari. Mula-mula aku ingat nak tidur kejap aje dari pukul 1 sampai 3 ke, bangun-bangun dah terbabas sampai pukul 5. Aku bangun tengok takde orang kat rumah, aai bosannye, tapi kalau diorang ade pun, lebih kurang sama aje.

Kerja aku banyak sebenarnye, takdelah banyak.. aku patutnye mesti prepare speech, selasa sok giliran aku berucap.Pastu, sheikh aku sorang tu ajak aku keluar minggu ni. Biasalah, korang tau kan jemaah keluar sebulan 3 hari, minggu ni lah diorang nak keluar. Tapi susah aku nak pergi, sebab aku nak buat speech dulu, ngan birthday adik aku malam ni... hai.

Bangun,bangun tidur, aku terus tengok tv. Tengok MTV, pompuan semua pakai seksi. tergugat lagi. tambahan sorang-sorang ni, memang terasa sunyi.

No comments:

Post a Comment